These past days had been very urmm... arr.. hmmm.. I don't know how to describe it. Tunggang-langgang maybe..
Oh yeah so I shall pronounce last week as a tunggang-langgang week :D
I swear I don't know what happened to me last week. It's like everything is in mess. My bed, my table, my room, my floor, my head, my laundry - all in such mess! I didn't studied much and I didn't focus much in class. What did I do much? Sleep! And the worst part is that summative exam is comingggg. It's knocking on the door tomorrow wow wow. Yes, today is Sunday. You are so freakin' dead Fara. Go dig a 6 feet hole under the ground right now!
Don't believe me? Look at my room below :)

Haaaa! Pictures on the left was taken on Wednesday and the right side was taken on Friday. Do you think there is any improvement? I don't think so wakakakakaka!
Agak2 macam mane aku belajar en, meja tu xde ruang kosong langsung dgn buku nye la file, lappy comelku, wayar hp, headphone, botol air, cawan yg dah lame x basuh, roti yg dah berkulat, coklat, jam, cereal, kunci, telur, gula2, camera etc. Kalo boleh semua bnde aku nak letak kat atas meja tu.
Disebabkan meja aku dah bertimbun barang2 maka katil aku lah yang menjadi tmpt blaja 'skejap2' aku. Sambil blaja smbil tido smbil dgr lagu. Apo nak jadi ngan aku entahlah. Selimut bergulung je. Baju kotor pon letak atas katil je. Malas gila laaaa xD
So, since aku nak exam esok nye ni, aku pun barulah nak mula kan semangat baru. Bangun2 je td aku kemas bilik. Then blajaaaaaaaaaaaa
Wajah baru bilik aku...

Bila meja dah kemas, katil pulak la jadi mangsa untuk aku sepah kan barang muahahaha.
Pssssstt! Kalo korang perasan posisi teddy bear tu memang tak brubah2 haha. Itu makna nya selama ni aku selalu tertido. Means tak tido btul2 la mcm tutup lampu, tarik selimut, peluk teddy bear then lelap mata. Haha
Okayh lah. Nak sambung blaja kot boleh hee~
Wish me luck!
~~~yaw!
No comments:
Post a Comment